سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکوه بندگی

نظر

بهمن : در روز 22 بهمن 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید. در روز 22 بهمن سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

 

22 بهمن



وقایع 22 بهمن : در روز 22 بهمن به ترتیب زندان اوین، ساواک، سلطنت آباد، مجلسین سنا و شورای ملی، شهربانی، ژاندارمری و ساختمان زندان کمیته مشترک به تصرف مردم در آمد.در تسخیر شهربانی سپهبد رحیمی فرماندار نظامی تهران به دست انقلابیون مسلح افتاد. پادگان باغشاه و دانشکده افسری، دبیرستان نظام، زندان جمشیدیه، پادگان عشرت آباد و پادگان عباس آباد یکی پس از دیگری تسلیم شدند و آخرین مرکزی که به تصرف درآمد رادیو و تلویزیون بود.

 

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را نا امید می کند

بیجار - ایرنا - سرپرست فرمانداری بیجار گفت: همه باید تلاش کنند در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حداکثری داشته باشند چون این حضور دشمن را نا امید می کند.

به گزارش ایرنا، باقر امین پور شامگاه پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیجار افزود: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی بر هیچکس پوشیده نیست و لازم است زمینه های حضور حداکثری را فراهم کنیم.

وی به ضرورت توجه به نشاط و شادی در برنامه های دهه فجر اشاره و گفت: 1357 دانش آموز در راهپیمایی 22 بهمن؛ سرود همگانی انقلاب را سر خواهند داد و مدارس باید آمادگی این همخوانی را فراهم نمایند.

سرپرست فرمانداری بیجار با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حماسه سیاسی گفت: خلق این حماسه توسط مردم در روز 22 بهمن تجلی خواهد بافت.

وی به اجرای نمایش اسکی در شب 22 بهمن در پیست اسکی نساره بیجار اشاره کرد و گفت: برای اولین بار مراسم راهپیمایی 22 بهمن در دو شهر جدید و در مجموع در پنج شهر و پنج دهستان شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.ک/2

 

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم علی‌رغم شرایط سخت جوی بر همگان محرض است و اینکه مردم برای بار دیگر احساس تعهدی را در ادای دین خود نسبت به مقام ولایت، انقلاب، شهدا و امامشان دارند و برای بار دیگر این مسئله را به اثبات برسانند.
"صدیقه شاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی 35 سال اخیر اظهار داشت: موفقیت در زمینه‌های علمی، هسته‌ای، هوافضا، صنعتی، دفاعی و امنیتی و... از سوی نخبگان و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران مسئله‌ای است که در تمام دنیا از آنها به عنوان شاخصه‌های پیشرفت کشور بعد از انقلاب یاد می‌کنند.

وی به عدم حضور جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی و عرصه مبارزاتی به عنوان تجارب بزرگ انقلابی در طول 35 سال اشاره و تصریح کرد: استفاده و تبعیت جوانان از فرامین "مقام معظم رهبری" و پیگیری آرمان‌های امام راحل در تمامی این دوران، نشان از دستاوردهای بزرگ و مهم انقلاب اسلامی است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به پیام ملت ایران در سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در روزهای حماسی کشور علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان بر همگان محرض است و قطعا مردم در سی و پنجمین سالروز انقلاب، برای بار دیگر احساس تعهد خود را در ادای دینی که  نسبت به مقام ولایت، انقلاب، شهدا و امامشان دارند،  نشان می‌دهند.

این فعال سیاسی  به حضور حتمی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: مردم برای بار دیگر با حضور خود در صحنه، مشتی دیگر به دهان دشمنان خواهند زد.
انتهای پیام/

 

انشاا... با حضور پر شور جواب دندان شکن به دشمن می دهیم. الله اکبر خامنه ای رهبر جانم فدای رهبر