سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکوه بندگی

نظر

 

آخرین اخبار تهاجم صهیونیست ها به غزه

غزه در ششمین روز مقاومت در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی شاهد یورش کماندوهای اسرائیلی بود اما نیروهای فلسطینی توانستند این عملیات را ناکام بگذارند.

به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از خبرگزاری فارس، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «عملیات دهم ماه رمضان» رو به رو شد.

شب گذشته مقاومت اعلام کرد که راس ساعت 9 شب به وقت بیت المقدس، (10:30) به وقت تهران تل‌آویو را موشک باران می‌کند که به این وعده عمل کرد و با شلیک 10 موشک خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفت و طی این حمله یک نفر کشته و چندین تن نیز زخمی شدند.

خبرهای روز پنجم «دفاع غزه» را در اینجـا می‌توانید، دنبال کنید.

جدیدترین اخبار یکشنبه، روز ششم «دفاع غزه» در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی:

10:30 زخمی شدن 208 صهیونیست از آغاز تجاوز علیه غزه

09:52 پناهگاه‌های عمومی شمال فلسطین اشغالی هم باز شد

09:41 غزه در صبح روز ششم جنگ؛ 164 شهید و 1100 مجروح

09:11 خاکسپاری شبانه و مخفیانه نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی

04:11 عملیات ناموفق کماندویی در غرب غزه / تلاش‌ کماندوها اسرائیلی برای غافلگیر کردن نیروهای مقاومت

03:30 درگیری بین نیروهای مقاومت با کماندوهای صهیونیست در غزه

03:20 خبرنگار فارس در غزه گزارش می‌دهد؛ مقاومت فلسطینی موشک‌های «فجر 5» را وارد میدان کرد


03:07 حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

02:42 خبرنگار پر‌س‌تی‌وی از نوار غزه گزارش داد که تعداد قربانیان حملات صهیونیست‌ها به نواز غزه به 157 شهید رسید

02:30 مناطق صهیونیستی تحت اصابت موشک های مقاومت + نقشه

01:02 26 شهید آمار اولیه حمله گسترده صهیونیست‌ها به نوار غزه

00:40 دو موشک از جنوب لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

00:22 یک مقام صهیونیست: تا ساعتی دیگر عملیات گسترده‌ای را علیه غزه آغاز می‌کنیم


عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه آغاز شد



به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ارتش اسرائیل به بهانه ی انهدام سایت های پرتاب موشک حملات زمینی به غزه را آغاز کرده و دستور تخلیه را صادر کرده است.

پیش از این، کماندوهای دریایی ارتش صهیونیستی که قصد نفوذ به ساحل منطقه السودانیه در شمال غربی غزه را داشتند، در کمین نیروهای ویژه قسام گرفتار شدند. نیروهای ویژه گردان های شهید عزالدین قسام پس از اینکه متوجه شدند، تعدادی از کماندوهای صهیونیستی از طریق دریا به منطقه نفوذ کرده اند، کمین کرده و با آنها به شدت درگیر شدند.

به گفته خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، این درگیری ها همچنان ادامه دارد و بالگردها و جنگنده های صهیونیستی برای نجات نیروهای صهیونیستی وارد عمل شده اند. اخبار رسیده از غزه حاکی است که یک نظامی صهیونیست تا به حال کشته شده و نیروهای قسام تلاش دارند که تعدادی از نظامیان صهیونیست را اسیر کنند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات صخره سخت نیروهای اسرائیلی به عملیات زمینی در غزه دست زدند و نیروهای یگان دریایی مغاویر به مجتمعی در شمال غزه حمله کردند.

ارتش اسرائیل در عملیاتی نیروهای ویژه به تاسیساتی که از آنجا موشک های دوربرد به تل آویو شلیک می شد، هدف تیراندازی قرار گرفتند که چهار زخمی برجای گذاشت. (ایسنا)

غزه

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم غزه

 

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم غزه

معاون امور بین‌الملل و بشردوستانه جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی این جمعیت برای کمک به همتایان فلسطینی‌شان خبر داد.

محمدی عراقی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در پی حوادث اخیر در غزه گفت: از ابتدای بحران تماس‌های متعددی با مسوولان جمعیت هلال احمر فلسطین داشته‌ایم و همچنین مدتی قبل در نامه‌ای رسمی ضمن ابراز همدردی، آمادگی خود را برای ارسال هرگونه کمک اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه مسئولان جمعیت هلال احمر فلسطین تا کنون رسما پاسخی به این نامه نداده‌اند،‌ گفت: جمعیت هلال احمر آماده است که بر اساس اعلام نیاز فلسطینیان کمک‌های دارویی، غذایی، بیمارستانی و … خود را به این کشور اعلام کند اما لازم به ذکر است که دسترسی قوی به این منطقه وجود دارد.

معاون امور بین‌الملل و بشردوستانه جمعیت هلال احمر همچنین در پی اتفاق چهارشنبه غزه که به پایگاه هلال احمر فلسطین حمله شد، گفت: از ظرفیت کمیته ملی حقوق بشردوستانه استفاده و نامه‌ای خطاب به رئیس صلیب سرخ جهانی نوشته‌ایم که در پی این حمله مستقیم به پایگاه هلال احمر، موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.

مردم مظلوم فلسطین چه گناهی دارن که حتی بچه های کوچکشون رو میکشن ماه رمضانشون به ماه خون تبدیل شده سکوت هر کسی در برابر این جنایات گناه است