سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکوه بندگی

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیانیه ای را به مناسبت فرا رسیدن روز قدس منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است، روز حیات اسلام است، روزی است که باید به همه ابر قدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد. فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک نشانه از جدال حق و باطل است. همه باید بدانند که هدف دولت های بزرگ از حمایت اسراییل تنها با اشغال فلسطین پایان نمی پذیرد آنها در این نقشه اند که تمامی کشورهای عربی را به همان سرنوشت فلسطین دچار کنند.

مشکل اصلی فلسطین وجود دولت صهیونیستی است چراکه رژیم صهیونیستی هیچ بهره ای از جنایت های خود نخواهد برد. اسراییل با تبانی و همفکری دولت های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می شود.

برهمین اساس ستاد اجرایی فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نیز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود و خلق حماسه سیاسی دیگری، درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه ی اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

اعلام وضعیت جوی استان‌های کشور در آخرین جمعه ماه رمضان


یک کارشناس ارشد هواشناسی با بیان اینکه روند افزایشی دمای تهران تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد، گفت: در نیمه دوم هفته آینده از گرمای هوا در تهران کاسته می‌شود و در خنک‌ترین ساعت دمای هوا روز دوشنبه به 35 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
محمد اصغری در گفت‌و گو با فارس در خصوص شرایط جوی استان‌های کشور تا پایان هفته جاری گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور تا پایان هفته جاری در استان‌های اردبیل، ایلام، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و ارتفاعات تهران به طور موقت بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: در ساعت‌های بعداز ظهر این هفته در استان‌های جنوبی کشور مانند استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شرق استان فارس و جنوب کرمان نیز بارش باران خواهیم داشت.
این کارشناس ارشد هواشناسی خاطرنشان کرد: استان‌های شرقی کشور وزش باد و گرد و خاک را تا پایان هفته جاری شاهد خواهند بود و هوای استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان در این مدت غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
اصغری افزود: همچنین آسمان جنوب تهران، کرمان، یزد، شمال اصفهان و استان مرکزی نیز تا پایان هفته جاری غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.
وی در خصوص روند افزایشی دما در تهران گفت: دمای هوای تهران تا یکشنبه هفته آینده روند افزایشی دارد و امکان دارد یکشنبه در گرمترین ساعت روز دمای هوا به 40 درجه سانتی‌گراد نیز برسد اما در باند شمالی کشور تغییرات دمایی چندان قابل توجه نیست.
این کارشناس ارشد هواشناسی ادامه داد: اگر دیروز در گرمترین ساعت دمای هوای تهران به 37 درجه سانتی‌گراد رسید، امروز پنجشنبه و جمعه دمای هوا به 38 درجه سانتی‌گراد، روز شنبه 39 درجه و روز یکشنبه نیز دمای هوا به 40 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.
اصغری افزود: از دوشنبه هفته آینده از دمای هوا در تهران کاسته می‌شود و از نیمه دوم هفته آینده هوا خنک‌ می‌شود که در خنک‌ترین ساعات دمای هوا در روز دوشنبه به 35 درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند.

 

 

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوریه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپیمایی روز قدس سال جاری نوعی حمایت از ملت سوریه و خط مقاومت محسوب می‌شود.

"محمدکاظم انبارلویی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس امسال گفت: برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری سبب شده است تا ملت ایران امسال با انرژی و روحیه بالاتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و به محکوم کردن سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازند.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی تصرح کرد: خلق حماسه سیاسی ایران را بیش از پیش به عنوان قلب تپنده و قدرتمند جهان اسلام مطرح کرده است و این امر در برجستگی روز جهانی قدس امسال تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

انبارلویی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوریه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپیمایی روز قدس سال جاری نوعی حمایت از ملت سوریه و خط مقاومت محسوب می‌شود.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امسال در کشورهای اسلامی روز قدس با عزت و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد چرا که بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه، سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده است.
نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای جبران نمازهای فوت شده
روز قدس